Assalamualaikum…

Herblax dan Alfalfa.

Set kurus budget 😊
Asal bukan nak bagi kurus pun..SEMBELIT. seminggu sekali ja jumpa tandas🤭.rasa ok ka? Sangat tak ok sebab benda ni bukan biasa-biasa.

Tanda penyakit dok bersarang dalam perut. Masalah ni bukan baru. Masa bersalin anak sulung czer, no 2 normal, sembelit sampai jadi buasir😭. seksanya dengan nak jaga luka, takut nak meneran nak buang air.

Dok rumah sambil-sambil dok google, dok keluar semua penyakit Shaklee, shaklee, shaklee..ok ka shaklee tu?

Masa tu adik kandung yang paling kecik tengah berusaha keras nak bagi kurus bagitau dia amik shaklee nampak berat dia kurang banyak (dari kecik mmg comel n montel) wow. Best sebab dia bagitau dia makan je apa pn. MAKAN DAN BUANG. hehehehe…

Bagi orang macam saya 😍😍 best sangat la kn. Adik beli shaklee dari kawan dia yang saya tak kenal. Adik bukan ahli shaklee.

Dok skodeng fb dpt kenal 1 seller shaklee kulim, dekat dah sebab saya kat jawi dan seller ni boleh cod. First order herblax dan alfalfa.

WOW😍😍 lega. Tak pernah rasa senang nak membuang camtu🤭🤭
Badan rasa ringan hati pun senang sebab tak payah nangis sebab nak p tandas.

Alhamdulillah. Dh sihat dpt effect terkurus tanpa sengaja hehehe.. Tak kurus sangat, bnyk kilo kena buang lagi ni.

Masa dok beli tu tak pernah terfikir nak masuk ahli shaklee pun tapi dah lama beli kat org kulim tertanya-tanya pulak 😒org yang dekat-dekat sini tak jual shaklee ke? Sampai bila aku nak beli ja. Ok nk masuk ahli jugak la. Ramai orang ada masalah sama tapi malu nak cerita kn? Niat nk membantu. Alhamdulillah, Allah permudahkn.

Setakat ni ja sharing #shakleeeffect untuk pagi ni. Terima kasih semua. Segala kekurangan mohon dimaafkan.

Berminat untuk mencuba?. Hubungi pemilik testimoni ini:

Hamidah Abd Razak

0174644285 @ klik saja wasap.my/+60174644285

Ubati Sembelit,Terkurus Tanpa Sengaja

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge