Assalamualaikum wbt. & Selamat Sejahtera.

Nama saya Siti Hamizatulhawa binti Mat Jah. Berumur 31 tahun. Dah berkahwin. Seorang suri rumah. Anak baru sorang. Menetap di Seremban, N9.

Saya nak share kenapa saya suka sangat dengan OSTEMATRIX SHAKLEE.

Masa saya bujang dulu, saya memang selalu kena kejang kaki. Selalu sangat pergi klinik. Pernah juga kena hantar ke hospital masuk dalam wad kecemasan, lepas tu balik. Tiap kali dapat kejang kaki, saya mesti pergi ke klinik. Doktor cek dan doktor pun pelik, umur masih muda tapi selalu sangat kena kejang kaki. Doktor syak saya kurang kalsium. Doktor siap tanya, awak minum susu tak ? Sebab tak mungkin lah umur yang muda boleh kurang kalsium. Lepas jumpa doktor, dapat lah ubat kalsium, ubat tahan sakit dan krim panas. Memang itu lah yang saya selalu dapat bila tiap kali pergi klinik. Itu pun tak berkesan pada saya juga.

Bila dah berkahwin, suami saya yang perkenal kan shaklee pada saya. Suami saya bukan ahli shaklee pun. Tapi dia berusaha mencari supplement yang sesuai untuk saya. Sebab saya ni kerap sakit. Antara produk shaklee yang paling saya suka adalah OSTEMATRIX. Kenapa Saya Suka Ostematrix. ?

Saya mula makan Ostematrix pada tahun 2015. Masa tu saya mengandung anak pertama. Masa mengandung, saya memang ada mengalami kejang kaki. Orang selalu sebut krem kaki, krem kaki. Selalu kena kat betis dan tapak kaki. Bila makan OSTEMATRIX, rasa lega dan jarang sangat la nak kena kejang kaki lepas tu. Lenguh2 kat pinggang pun berkurang juga. Alhamdulillah 😊

Pada awal Oktober, tahun lepas (2017) saya di sahkan mengandung. Kembar. Tapi sayang nya saya keguguran pada kandungan minggu ke-8. 😢 Doktor kata, rahim kena cuci (D&C) . Lepas buat D&C, balik je rumah, perut rasa sakit sangat2. Rasa memang tak boleh tahan. Rasa lenguh2 pinggang, senak perut yang teerrrramat amat sangat. Badan pun terus jadi lemah. Makan ubat tahan sakit pun masih rasa sakit. Masa tu makan ubat celebrex. Ubat tahan sakit yang kuat tu pun tak berkesan dengan saya. Mungkin sebab ubat tu saya dah biasa makan. Jadi kurang berkesan. Saya cuba pula makan OSTEMATRIX 2 biji. Itu pun suami yang suruh cuba. Kot kot la berkesan. Alhamdulillah, rasa lega. Rasa lenguh2 dan sakit pun berkurang. Malam sebelum nak tidur, saya makan lagi 2 biji OSTEMATRIX. Esoknya, dah tak rasa sakit.

Bukan lah nak kata ubat hospital tak bagus. Tapi kita cari mana yang sesuai dengan kita. Kita hanya berusaha untuk sihat. Doa pada allah minta diberi kesembuhan. Allah yang menyembuhkan.

Itu lah sedikit perkongsian shaklee effect saya, KENAPA SAYA SUKA OSTEMATRIX SHAKLEE 😊 . Dan saya amalkan OSTEMATRIX sejak saya mengandung anak pertama hingga kini, kerana saya juga seorang pesakit Slip Disc.

Sekian.

Shaklee Effect ini dimiliki oleh Puan Siti Hamizatulhawa binti Mat Jah.

APA YANG ISTIMEWA DENGAN OSTEMATRIX SHAKLEE?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge