DENGAN KOS KURANG RM50 SEBULAN, MAK BEBAS RAWATAN RESDUNG !

Ini kisah mak saya. Ibu yang sentiasa menjadi kekaguman dan idola saya. Mak memang tak reti duduk diam. Lepas sapu sampah, masak. Lepas masak, kemas rumah, lepas itu dia buat ini, sambung pulak dengan yang tu. Tak henti-henti kerja rumah

Superwoman. Manager rumah tangga yang hebat. Sayang sangat kami pada mak, dari kami kecik lagi, mak bekerja tanpa henti.

Cegah Resdung, Ibu Jimat Kos Rawatan!

Tapi masalah mak, resdung

Bangun pagi

Bersin ! bersin ! bersin !

Tengah sapu sampah, bersin !
Habuk terbang, bersin !
Lap perabot, bersin !

Bersin! Bersin! Bersin! Resdung mak memang menggila!

Main-main dengan kucing, gatal pulak mata, garu sampai merah menyala, nak terkeluar biji mata. Kalau boleh nak keluarkan biji mata. Sampai tahap macam tu.

Jadi, kami set appointment, buat rawatan resdung. Sekali rawatan RM50. 3 hari kemudian buat rawatan resdung lagi. Seminggu 2x rawatan dah RM100. Kakak salon tu cakap, pantang makan makanan yang gatal-gatal selamanya. Kalau tak, rawatan resdung tak berguna.

Tudiaa… depan mata terbayang-bayang ikan pekasam dipenjara. Udang dan ketam pun kena buang jauh-jauh. Ulam terung bakar leleh pun terpaksa berjauhan.
ppointed_relieved::disappointed_relieved::disappointed_r
Sambal belacan, tauk tepi.. bukan ikat tepi.. huwaaaa!!! Ini semua musuh resdung. Buat rawatan resdung mahal-mahal, kalau tak elak musuh resdung, tak guna. Sia-sia saja!

Hati sapa tak sedih? Semua makanan kegemaran Melayu sejati tak boleh makan akibat resdung. PANTANG! Geramnya kat hang wahai RESDUNG DURJANA! Langgar pantang larang boleh LURUH HIDUNG, buat rawatan pun sia-sia!

Demi mak, cheq beli vitamin C tu.. tak sanggup tengok mak garu mata, garu hidung, sampai merah menyala, bengkak sebab resdung.

Apa? RM92 dapat 180 biji Vitamin C? Maknanya 50sen sebiji? Kiranya sebulan RM15 ja lah? Tudia..awat tak habaq awai-awai? MURAH !!! Beratus dah ni habis tapi resdung dok menari-nari lagi

RM92 sebotol tahan sehingga 6 bulan
Rawatan resdung RM50 x 2 x 4 minggu = RM400 sebulan…. pantang makan lagi :sob::sob::sob:

kalau 6 bulan? RM2400 huwawawawa

Pilihan di tangan kita. Mak cheq dah ok resdung dia. Hari-hari makan pekasam pebret dia

Nak order? Jom _eyes:
NAk:heart_eyes
www.wasap.my/60125299013/resdung 

Cegah Resdung, Ibu Jimat Kos Rawatan!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge