KISAH SAYA BERSAMA SHAKLEE

Berlaku 5 tahun yang lepas. Shidah ada masalah resdung. Tak makan seafood pun gatal-gatal muka dan telinga. Kalau makan lagilah gatal-gatal. Nak solat pun jadi terganggu. Lastly ambik keputusan pantang sat makan seafood ni. Cuma makan ikan dan ayam saja. Selalu jugak kena selsema.

Pernah satu hari tu bangun tidoq muka jadi merah dan naik biji-biji. Nak pi kerja pun segan. Terpaksalah tempek bedak sejuk nipis-nipis pergi kerja. Kebetulan pada masa tu tak ramai pekerja jadi takda la nak malu sangat kan😆.

Selepas tu shidah ternampak kawan kakak jual vitamin C Shaklee kat fb. Shidah terus beli dengan dia dan amalkan vitamin C Shaklee. Selepas 1,2 botol makan, Alhamdulillah masalah gatal-gatal dan selsema tu hilang tak tau lari pi mana😆😆. Terus jatuh cinta dengan vitamin C.

Daripada tak join ahli shidah terus join ahli dan amalkan vitamin C sampai sekarang. Alhamdulillah sehingga sekarang shidah amalkan 7 jenis produk shaklee. Daripada bujang sehinggalah dah kahwin dan dikurniakan rezeki anak.

Semenjak hari tu shidah selalu la berkongsi dengan keluarga, saudara-mara dan kawan-kawan tentang vitamin C dan produk shaklee yang lain. Shaklee is the best product in the world. Tq Allah swt. Tq shaklee kerana telah menyelesaikan masalah kesihatan saya.

 

Berminat mencuba?. Hubungi pemilik testimoni ini:

Roshidah Bt Yusoff..
010 9812029 @ klik saja wasap.my/+60109812029

Gatal-gatal Resdung Pergi Jua Akhirnya

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge