MENYUSUKAN ANAK BADAN CEPAT LETIH, SELEPAS AMALKAN SET MENYUSU SHAKLEE BADAN CERGAS DAN BERTENAGA

=================

Saya mula kenal produk Shaklee ni dari upline saya, Huda Zaki. Selalu lah nampak dekat fb iklan dia tapi tengok sajalah, tak ada perasaan sebab ingat badan kuat, tak perlukan vitamin ni semua. Makan sayur dengan buah dah cukup(padahal kurang makan sayur dan buah😂)

Sampailah saya menyusukan anak, badan cepat letih, mengantuk masa drive pergi kerja, lepas tu selalu rasa macam pening-pening lalat. Susu pun lama-lama macam nak drop, jumpa doktor. Doktor kata, saya ni tak cukup nutrisi, lepas tu menyusu anak pulak tu. Jadi kena ambil vitamin. Dari situlah mula berminat dengan shaklee, ambil alfafa dan esp.

Susu meriah kembali, badan pun rasa cergas.
Produk seterusnya saya cuba vitamin C, dan B compleks. Alhamdulilah, konsisten ambil sampai sekarang saya tak ada lagi masalah resdung yang gatal-gatal mata dan hidung tiap-tiap pagi.

Bila dah mula guna Shaklee, perlahan-lahan cerita dekat kawan-kawan pejabat dan Fb. Akhirnya jadi supervisor dan dapat income 4 angka sebulan.

Mudah saja bisnes Shaklee ni, saya cuma kongsikan apa yg saya rasa dan apa yang saya dah guna.

Berminat untuk mencuba? Hubungi pemilik testimoni ini :

HASLIN @ klik saja wassap.my/+60194195001

MENYUSUKAN ANAK, BADAN SEMAKIN CERGAS

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge