Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Nama: Azwani Aziz
Umur:35
Kerjaya: guru
Anak:4 orang
Susur galur:PM Farihah-Sen sv Asmaniza-Azwani😊

Saya tengah berpantang anak ke 4..hari ni hari ke 42 dah 😊
Saya mula kenal Shaklee dengan Ostematrix tahun 2014 kalau tak silap. Masa tu masih menyusukan anak ke-2.

Saya seorang yang tak suka minum susu. Jadi bila ada kalsium dalam bentuk tablet, saya terus beli dengan kak Niza. Memang setia dengan Ostematrix saja sampai lah nak bersalin anak ke-3 tahun 2016.
Kak niza share pasal ostematrix kerana memudahkan bersalin. Jadi saya cuba, memang berkesan.

Bersalin anak ke-4 ni pun sama, saya makan 6 biji ostematrix sebelum bersalin. Alhamdulillah, cepat sangat bersalinnya. Sampai tak sempat masuk labour room, bersalin dah😊

Baik, intro saja ni.
Ostematrix memang sangat-sangat membantu mempercepatkan bersalin..

Dua kali dah pengalaman dengan Ostematrix.

Alhamdulillah😊
Masa mengandung saya amalkan Ostematrix, Vitami C, Omega dan Vitalea. Ada yang on off..tapi yang wajib mesti Ostematrix dan Vitamin C.

Lepas bersalin pun saya amalkan yang sama, cuma tambah Alfalfa.😊

Best amalkan Ostematrix sebab lawas. Selepas bersalin kan takut nak ke tandas, jadi dengan Ostematrix tak risau dah. Tak risau dah sembelit.👍

Malam-malam pun walau tidur tak cukup still rasa cergas nak bangun pagi, siap-siapkan anak nak pergi sek.💪

Selain tu, saya amalkan Omega untuk perkembangan minda bayi.

Waktu pregnant hari tu, amalkan Omega juga. Berat naik tak banyak macam mengandung anak nombor 1-3. Dulu naik sampai dekat 20kg..kali ni berat naik dalam 11kg saja😊

Jadi lepas bersalin ni, berat mudah la sikit nak dapat berat sebelum bersalin dulu.hehe
Betul-betul lena walaupun 2,3 jam saja.
Memang cepat..telan 6 biji pukul 3.30pagi.. 5.15 pagi bersalin dah.. Vitamin C saya suka amal untuk boost imun. Waktu mengandung dan menyusu, jarang sangat demam dan selsema. Anak yang saya menyusu pun jarang demam. Kalau selsema pun tak melarat teruk.

Alhamdulillah macam anak no.4 ni, umur 2 minggu dah selsema sebab terjangkit dari abang dan kak dia..tapi alhamdulillah, tak melarat teruk.

Anak lahir 3.14kg..
Lepas sebulan dah 4.5kg
Alhamdulillah kak niza..mula dengan Ostematrix..semakin jatuh cinta dengan produk-produk Shaklee yang lain.
Pagi-pagi, bangun tidur telan 1 biji vitamin C + 5 biji Alfalfa.
Lepas sarapan, telan Omega. Malam 1 biji Vitamin C. Sebelum tidur
3 biji Ostematrix.
Saya perasan bila saya amalkan Ostematrix semasa mengandung dan menyusu, anak tumbuh gigi cepat. Gigi depan pun elok saja. Terutamanya anak yang no.3.
Sekarang saya duduk sediakan stok susu sebelum mula kerja nanti.

Susu ada..tapi saja makan Alfalfa bagi banyak lagi boleh buat stok.

Doakan ya 😘

#shakleeEffect
#Oasis

OSTEMATRIX MEMBANTU MEMPERCEPATKAN PROSES BERSALIN

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge