KISAH SAYA BERSAMA SHAKLEE

Ibarat mimpi ngeri bila tengah tidoq jadi kejang kaki. Orang kita panggil tarik mengkarung.

Masa ni 2015 mengandung anak sulung masuk trimester kedua. Kerap sangat jadi kejang kaki masa tengah sedap tidur. Sampai meraung qeyau2 la sakit dia.

Mengadu kat sepupu sebab dia pun tengah mengandung jugak tapi anak yang kedua. Dia syorkan makan ostematrix.

Alhamdulillah sejak makan ostematrix, terus hilang kejang kaki. Masa tu pulak kerja kilang memang banyak berjalan naik turun tangga. Tapi tiada masalah apa sakit pinggang ka lenguh-lenguh tu,  Alhamdulillah pergi kerja dengan hati gembira.

Orang kat kilang pun tegur macam tak mengandung jalan merata kerap naik turun tangga. Bulan puasa pulak tu..Balik kerja malam boleh pergi terawih lagi.

Sejak makan ostematrix kesan dia sangat best. Ceah terus ambil set lengkap kehamilan.

HB pernah turun bacaan 11 ja.Makan vitalea Alhamdulillah HB maintain elok ja sampai bersalin.

Rezeki masa berpantang, Alhamdulillah susu meriah. Asbab masa mengandung ambil set lengkap rasanya.

2017 mengandung anak kedua memang terus makan set hamil. Alhamdulillah kali ni tak jadi kejang kaki masa tidur. Ibu dan anak sihat dan membesar dengan baik.

Yang bestnya lagi lepas bersalin anak kedua, bidan yang urut tegur perut tiada selulit langsung. Macam orang tak pernah mengandung.😍😍

Konsisten dengan Shaklee macam-macam kesan nanti kita boleh lihat. Terus nak setia dengan shaklee je…

Alhamdulillah shaklee dah menambah baik kesihatan Ceah dengan izin Allah.

Berminat untuk mencuba?. Hubungi pemilik testimoni ini:

Puan Basirah

012 4151512 @ klik saja wasap.my/+60124151512

Rahsia Tiada Lagi Kejang Kaki

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge