Melancong Percuma Bersama Shaklee

Ini ke Orlando, 4 TiketSaya ni bukanlah suka melancong. Ramai orang suka melancong. Orang macam saya, mungkin 1 dalam 10 juta. Saya suka duk di rumah,…
Peluang Memilah Kerjaya serta Keluarga Bersama Shaklee

Ingat pakcik makcik mana tadi, mai panggil makan kenduri. Tapi, pelik pulak kalau orang kampung ni naik motor pakai helmet lengkap gitu . Tengok orang belakang…
Buat Loan Kereta Dengan Bisnes Shaklee?

“Boleh buat loan kereta ka bisnes ni?”. Betul tu. Bisnes Shaklee boleh buat loan kereta. Untuk yang bertanya dan tertanya-tanya. Saya jawab di sini. Bila…
Vivix Untuk Tambah Tenaga.

Belum sempat share gambaq ni, awal pagi lagi Vivix dah habis dalam sistem. Siapa yang pernah ambil Vivix, memang rasa perbezaan tenaga dan mood bila konsisten…
Pakej Umrah VVIP Dengan Shaklee

Pertama kali saya jumpa Master Mamareen Omar , masa kami buat Family Day di Penang. Masa tu dia tukang jahit, dan dia datang program tu, hantar pesanan pada…
“Rumah RM400,000 Bank Luluskan, Renovate Lagi RM50,000 Tunai Guna Bonus Shaklee Saje”

Memang rugi yang terlalu ikutkan emosi. Kecik hati dengan suamiKecik hati dengan keluargaKecik hati dengan uplineKecik hati dengan downlineKecik hati dengan sidelineSemua line lah depa…
Tahniah Farah Eliana, Bekas Wartawan Akhirnya Memilih Shaklee.

Terima kasih Dahlia Farah Eliana kongsikan langkah penting mulakan bisnes. Bekas seorang wartawan yang sangat busy, akhirnya memilih Shaklee business untuk lebih masa bersama…
Renovate rumah dengan bonus Shaklee

Baru lagi rumah Puan Siti Nurhanim , sedang renovation lagi. Semua kos renovation, Hanim guna bonus Shaklee sepenuhnya. Senang kan, takyah nak terbeban dengan banyak sangat loan. Tahniah…
3 PRODUK SHAKLEE FAVOURITE SAYA YANG BUATKAN ALLERGIK SEAFOOD SAYA LENYAP 100%, GASTRIK HILANG & LAWAS MEMBUANG !

Saya Nur Hafida, 20 tahun. Fida cuba Vitamin C dengan ESP. Nak cuba rasa sendiri, sebab banyak sangat testimoni yang best pasal 2 produk ni. Lepas…
USAHA DAN IKHTIAR

Bila kita amalkan makanan tambahan, bukanlah bermaksud, supplement tu makanan ajaib. Boleh makan apa saja, asal ada supplements, semuanya ok. Bukan macam tu. Supplements membantu memenuhi ketidakcukupan…