Pagi sampai tengahari ni dah minum 1 liter. Letak bekas air sat, nak main badminton 30 minit. Ambik nak minum, nasib baik nampak sebelum teguk.
Budak-budak ni laaa, suka buli serangga 😑
Farihah Abu Kasim ialah Master Coordinator Shaklee dengan lebih 14 tahun pengalaman dalam dunia bisnes Shaklee. Sebagai ibu kepada 9 orang anak, beliau komited membimbing ribuan ahli Shaklee menjana pendapatan dari rumah sambil mengamalkan gaya hidup sihat bersama keluarga.
Jom sertai kami jana pendapatan dengan Shaklee dan bina impian anda bersama kami.







Assalamualaikum & hai semua. Kalau baru mula berniaga Shaklee, antara soalan yang paling selalu bermain dalam kepala mestilah, “Macam mana sebenarnya nak cari pelanggan pertama?”…

Assalamualaikum & hai semua. Kadang-kadang bila kita cuba jaga pemakanan, cabaran paling besar bukanlah tak tahu apa yang patut dimakan. Tetapi, nak pastikan badan cukup…

Assalamualaikum & hai semua 🌿 Pernah tak kita rasa perut macam “tak kena” walaupun makan macam biasa? Kadang-kadang susah nak membuang, perut rasa kembung, atau…

Assalamualaikum & hai semua. Kalau baru mula berniaga Shaklee, antara soalan yang paling selalu bermain dalam kepala mestilah, “Macam mana sebenarnya nak cari pelanggan pertama?”

Assalamualaikum & hai semua. Kadang-kadang bila kita cuba jaga pemakanan, cabaran paling besar bukanlah tak tahu apa yang patut dimakan. Tetapi, nak pastikan badan cukup

Assalamualaikum & hai semua 🌿 Pernah tak kita rasa perut macam “tak kena” walaupun makan macam biasa? Kadang-kadang susah nak membuang, perut rasa kembung, atau

Assalamualaikum & hai semua. 😊 Kalau sebut pasal nak mula berniaga online, saya rasa ramai antara kita pernah berada dalam situasi yang sama. Ada rasa